قایم مقام وزیر كشور: وحدت عامل پیروزی و حفظ انقلاب است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا 'علیرضا افشار' روز جمعه در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع مردم سنندج افزود: دشمن از دیرباز با شناخت این عامل تمام تلاش خود را برای لطمه زدن به این عامل به كار بسته است.

وی اظهار داشت: دشمن نه تنها در فكر ایجاد تفرقه میان مردم كشورمان است بلكه تلاش می كند كشورهای اسلامی را نیز تجزیه كند و از سوی دیگر خود اروپایی متحد با پولی مشترك تشكیل می دهند.

وی با اشاره به وابستگی كشور در دوران رژیم شاهنشاهی گفت: امروز هر چه داریم به همت تلاش ایرانیان و بدون وابستگی به دست آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره كرد و افزود: انتخابات فرصتی دیگر برای حضور مردم در صحنه و نشان دادن اتحاد و یكپارچگی است.

افشار اظهار داشت: اخلاق انتخاباتی می بایست در درجه اول اهمیت باشد و مردم، نامزدها و مجریان انتخاباتی آموزه های دینی را سرلوحه كار خود سازند.

افشار با اشاره به بیداری اسلامی و تاثیرپذیری كشورها از انقلاب اسلامی، گفت: مردم در روز 22 بهمن با حضور خود بار دیگر پرچمدار بیداری در منطقه شدند و به حركت های اسلامی روحیه بخشیدند.

قایم مقام وزیر كشور، آزادیخواهی، استقلال طلبی، مجاهدت و شهادت طلبی را درس هایی دانست كه انقلاب ایران به حركت های اسلامی منطقه داده است.

570/533/ 640





:: برچسب‌ها: ماکرو , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: